HOME    LOVE    PARENTHOOD    HOLIDAY    SHOP

Friday, December 13, 2013

2014 Holiday Plan

Okay..
Cukup-cukuplah cerita pasal taska (as for now).

Hari ni nak cakap pasal perancangan cuti untuk tahun 2014 pulak.. Wah semangat!

Last week saya berjaya beli return tickets to Langkawi untuk kami tiga beranak.

Cuba teka berapa total? (MAS Flights, not AA ye hehe, sebab saya dah lama boikot AA.. Kalau rajin nanti saya buat post pasal tu)

Harga untuk tiket 3 orang including infant...




For adults, RM152. Infant is only RM16

Total?


Tadaaa.. RM356 all in
 
Best kan? Hehe.. Alhamdulillah rezeki dapat murah. The next week saya check dah seribu lebih dah.. Nasib baik sempat beli. Ni kalau naik AA pun, belum tentu lagi dapat harga ni.. Dengan tak masuk luggage lagi, entah berapalah nak kena bayar..
Jadinya.. Saya sangat berharap dapat la pergi dengan jayanya, tanpa ada masalah kali ni. Masa pergi Krabi tahun lepas, Aqeelah kena demam campak. Dan kebetulan masa tu tengah hot cerita pasal AA tak benarkan baby yang kena demam campak naik flight balik Malaysia.. Tapi saya tawakal je masa tu seludup Aqeelah naik flight, alhamdulillah lepas :) Tapi di Krabi tak lah berjalan sangat pun, sebab kesian dengan Aqeelah.

Lepas ni nak kumpul duit untuk ke sini pulak, dah lama sangat saya berangan nak pergi.

Hong Kong Disneyland.. (source from google)



No comments:

Post a Comment

 
copyright of http://thesweetlullabies.blogspot.com/ since 2013.Design by Syazwana Jamal