HOME    LOVE    PARENTHOOD    HOLIDAY    SHOP

Thursday, February 13, 2014

Borong Coklat Di Langkawi


Alhamdulillah, pada 8-11Februari yang lepas saya, suami dan anak telah bercuti di Langkawi.

Saya tak bercadang pun nak cerita panjang pasal trip ke Langkawi ni, sebab mesti dah ramai yang ke sana kan.. Lain la kalau bercuti di Hawaii, yang tu harus tulis panjang-panjang sebagai guideline orang ke sana hehe..

Sepanjang 4 hari 3 malam di sana, setiap hari kami akan beli coklat.. Coklat untuk family, kawan-kawan ofis, kawan-kawan taska Aqeelah, cikgu-cikgu Aqeelah...

Dan ini hasil borong kami:

1st batch.. Ini semua untuk family dan kawan-kawan yang kirim


 2nd batch.. Baru dapat beli untuk makan sendiri hehe.. Biskut beruang fave Sin Chan tu untuk kawan-kawan kat taska Aqeelah. Dia yang pilih sendiri


Aqeelah dan M&M

 Tengok tu.. Penuh troli

 Untuk Aqeelah saya beli yang ini je.. Dalam coklat tu ada patung comel je. Yang patung tu bagi Aqeelah. Coklat saya dan suami yang makan hehe


 Pemandangan di Langkawi Saga. Saya personally rasa yang harga coklat di Langkawi Saga lebih murah dari Haji Ismail

 Coklat yang semakin famous, Pepero. Kat sini tak pernah jumpa pulak


 Ini ialah harga dari Langkawi Saga. Kalau Haji Ismail RM28.90 kalau tak silap

 Tersesat lak gambar ni hehe.. Beg ni beli di Kompleks Haji Ismail Group, RM89.90. Beg yang sama saya tengok di Rams, RM129.90. Banyak tu beza..

Coklat-coklat lain yang saya beli, antaranya Whittakers sepaket ada 3 bar berharga RM8.50. Kalau beli 3 paket harga RM25. Ritter Sport yang paket kecil, RM3.90 di Langkawi Saga dan Haji Ismail. Tapi di Underwater World lagi mahal RM4.90 sepaket.

Total saya habis dalam RM700++ untuk coklat saja huhu.. Nanti saya update lagi apa yang best di Langkawi.



No comments:

Post a Comment

 
copyright of http://thesweetlullabies.blogspot.com/ since 2013.Design by Syazwana Jamal