HOME    LOVE    PARENTHOOD    HOLIDAY    SHOP

Tuesday, February 4, 2014

Holiday Mood

Kite nak gi cuti dah.. Yeayyy!!

Wahhh tinggal 2 hari je lagi saya nak pergi Langkawi *Langkawi je pun*
So mood pun memang ingat nak cuti je lah..
Masa saya kerja kat ofis lama, boleh dikatakan tiap-tiap bulan kena pergi outstation. Sampai habis negeri-negeri di Malaysia ni saya dah jalan. Langkawi jangan cakaplah, rasanya setahun ada la dalam 4,5 kali gak pergi. Salah satu sebab ofis lama memang ada pusat latihan kat Langkawi. So kalau meeting dengan big bosses memanjang je urusetia pilih Langkawi hehe.. 

Ada sekali tu, seminggu tu sampai 2 kali saya turun-naik flight gi Langkawi. Pergi hari Rabu, Sabtu pagi balik. Kemudian esoknya Ahad petang pergi balik Langkawi. Kesian Aqeelah selalu kena tinggal dengan saya masa kecik-kecik dulu :(

Tapi... Kali ni pergi memang sangat best..
Sebab saya bukan pergi untuk bekerja..
Saya pergi untuk bersuka-ria dengan suami dan anak... :)
Semoga segalanya dipermudahkan.. Amin.







No comments:

Post a Comment

 
copyright of http://thesweetlullabies.blogspot.com/ since 2013.Design by Syazwana Jamal