HOME    LOVE    PARENTHOOD    HOLIDAY    SHOP

Thursday, April 17, 2014

Tudung Fareeda


Duta Fareeda, Mrs Fizo

Baru-baru ni terbaca dalam online news yang Fareeda buat operasi dengan KPDNKK untuk rampas tudung-tudung yang menciplak design Fareeda.. Sebabnya tudung-tudung Fareeda ni sangat ekslusif dan telah dipatenkan. Emm saya bukanlah peminat Fareeda. Tudung Fareeda pun saya takde. Walau pun kedai Fareeda yang dekat Bangi tu dekat je dengan rumah, tapi tak pernahlah lagi saya masuk kedai dia.
Sebab.. Saya memang tak pakai tudung yang ada awning ni. Tapi ada la jugak kawan-kawan yang kata, tak kisah bentuk muka kita macam mana, tapi kalau pakai tudung Fareeda, mesti nampak cantik marvellous gitu.. Tapi tak pernahla pulak saya cuba pakai. Lagi satu, bagi saya harga tudung ni mahal sangat, mostly RM100++.. Tak sanggup la pulak nak invest duit beli tudung semahal tu, nanti en. suami mesti bising hehe.. Dan melalui pengamatan saya, tudung Fareeda ni macam singkat sangat, tak menutup dada.. Tapi pastu masa blogwalking saya nampak pulak gambar ni:



Yang ni macam ok.. Kalau en. suami tengok pun mesti dia approve :)


So tetiba teringin lak nak ada satu hehe.. Nak cuba something new la katakan.. Sebelum ni dah 4 tahun lebih saya pakai tudung syria saja.. Tapi saya beli kat pasar malam je la hehe.. Jimat duittt.. Pas ni nak ajak la en. suami terjah kedai Fareeda nanti :)



No comments:

Post a Comment

 
copyright of http://thesweetlullabies.blogspot.com/ since 2013.Design by Syazwana Jamal