HOME    LOVE    PARENTHOOD    HOLIDAY    SHOP

Wednesday, April 8, 2015

Post Bulan April Masih Belum Buat Hehe..


tepek gambar cik Kilah sekeping..
 
Ok memang dah lama dah update blog.. Bukanlah sebab saya malas. Sebenarnya banyak je idea menulis dating, tapi saya malas nak amik-gambar-tepek-sini-amik-gambar-publish-kat-fb/ig.. FB dengan IG pun saya takde. Serius! Saya selalu kagum dengan blogger yang rajin berselfie amik gambar sendiri tapi dalam masa yang sama kena jaga gak anak-anak yang kecik lagi. Kalau saya la em... Tengah dok sibuk-sibuk berselfie nanti en. suami dok jeling-jeling saya kenapa tak jaga cik Kilah ni takkan nak bagi dia sorang je pegang hehe.. So mummy tak payah la selfie, amik je gambar cik Kilah tepek kat blog ni kat senang :)
 
Selfie satu hal, belum lagi part mak bapak asyik dengan hp tapi anak dok main sampai kacau orang pun tak sedar.. Kalau kacau orang ok lagi, kalau dia terjatuh/orang culik tak ke kes naya?? Nauzubillah.. Bila diingatkan kes-kes macam ni la saya jarang pegang fon kalau keluar dengan cik Kilah. Hp pun selalu je saya tinggalkan kat rumah, pastu bila tak jumpa en. suami kat supermarket mulalah menggelabah hehhe.. Bukannya apa, bagi saya bila kita nak spend masa dengan suami dan anak tak payahla buat benda-benda lain selain focus pada mereka berdua ni saja. Kalau nak amik gambar pun en. suami boleh amikkan, saya dengan cik Kilah posing aje :)
 
Ok membebel pulak pasal benda ni, ngaku jelah dah takde idea nak tulis :p
 
Oh ye nanti saya nak tulis pasal percubaan saya tak makan nasi hehe, dah 4 minggu ni saya tak makan nasi :p Kita tengok mummy boleh kurus ke tak macam dolu2 before kawin hehhe..
 
Betul ke mummy tak lapar ni?? Nah Aqeelah bagi wafer sket :p




No comments:

Post a Comment

 
copyright of http://thesweetlullabies.blogspot.com/ since 2013.Design by Syazwana Jamal