HOME    LOVE    PARENTHOOD    HOLIDAY    SHOP

Wednesday, January 29, 2014

Tukar Cermin Kereta Di Honda Global Amity


Hari tu kan cermin kereta saya kena pecah terpaksa dipecahkan gara-gara Aqeelah terperangkap dalam kereta kan.. So hari tu kami bertiga pun pergilah untuk tukar cermin di Honda Global Amity, Bangi yang tersangatlah dekat dengan rumah saya, 5 minit je camtu. Saya ingatkan tempat ni cuma boleh untuk servis saja. Tapi bila en. suami call tanya dan orang tu kata boleh gantikan cermin kereta, maka terus ke sini.. Senang sebab dah biasa, lagipun 100% original from Honda hehe. Tanya kat workshop lain, mostly harga cermin ialah antara RM300-350.. Tapi kat sini cuma RM220 je inclusive of labour charge.

Kali ni saya dengan baik hati temankan en. suami, biasa dia pergi sorang kalau nak servis kereta. *Yang sebenarnya plan lepas tu nak pergi Zoo Negara hehe* So kalau nak servis kereta kat sini tak yah risau panas ke lapar ke sebab tempat menunggunya luas dan paling penting ada air-cond.. Ada jugak ruang main-main untuk budak-budak, siap dengan tv yang sentiasa pasang cerita kartun.


Ruang untuk kanak-kanak

Tempat menunggu.. Anda akan diberikan nombor giliran macam kat bank. Di tepi tu disediakan self-service cappucino

Bilik merokok (kalau tak silap)

Paling best... Cinema room!! Confirm tak kan bosan

Memang layan.. Bila movie dah abis, kereta pun dah siap servis

thesweetlullabies.blogspot.com
En. suami siap bertambah-tambah minum cappucino. Free je.. Ada jugak disediakan crackers dalam paket-paket kecik untuk kudapan.


Jadi bagi sesiapa yang nak servis kereta, bolehlah ke Honda Global Amity yang terletak di Wisma AAB, Lot 11A Jalan P/9B Bangi Industrial Estate Bandar Baru Bangi, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor. Ewahh dah macam promoter lak.



No comments:

Post a Comment

 
copyright of http://thesweetlullabies.blogspot.com/ since 2013.Design by Syazwana Jamal