HOME    LOVE    PARENTHOOD    HOLIDAY    SHOP

Wednesday, January 29, 2014

Bergambar di Little World Studio - Milkadeal Voucher


Masa Aqeelah berumur 7 bulan kalau tak silap, saya beli voucher di Milkadeal untuk studio photography. Promo bukan main lagi RM35 je untuk RM250 punya value. Tapi end up saya bayar RM200++ jugak.. Sebab rupanya promo dia tu untuk gambar basic je.. Tak de touch up semua tu. Lepas dah siap bergambar bagai, tokey kedai pun cakap yang promo tu untuk basic package je, nak gambar lagi cantik kena touch up la, boleh kasi hilang jerawat la bla..bla.. Material gambar pun kena upgrade lagi la sebab kalau tak upgrade gambar u tak cantik.. Iskkk memang dah terkena dah saya.. Pengajaran di sebalik tragedi video kahwin saya yang tak siap sampai sekarang tak dapat dijadikan iktibar hehe.. Yang tu lagi syahdu, sampai dah beranak pun video entah ke mana.. Yang video tu saya beli dari Groupon, seratus lebih je dari Simply Siti Studio, value kononnya seribu lebih.. Tokey Simply Siti tu pun saya tak dapat contact. Memang saya tak halal la duit yang diorang dah makan tu..

Tak pelah kita layan je gambar ni dulu.. Haaa tapi ni lagi satu menipu, saya dah upgrade semua gambar ni kasi touch up cantik-cantik, tapi softcopy dalam cd yang saya dapat ialah gambar asal yang tidak di edit...Hangin tak??

Baru pandai nak main toys




Mood tak baik.. Nak nangis je













Kami bertiga...

Kesimpulannya.. Tokey kedai pun janganlah advertise yang gempak-gempak, yang boleh misleading, kononnya harga yang ditawarkan betul-betul murah.. Tapi sebenarnya kualiti barang/service tu memang sepadan dengan harga yang murah tu, tapi bantai cakap yang value nya sama dengan harga sebelum promotion... Tak baik tipu orang kan.



No comments:

Post a Comment

 
copyright of http://thesweetlullabies.blogspot.com/ since 2013.Design by Syazwana Jamal