HOME    LOVE    PARENTHOOD    HOLIDAY    SHOP

Tuesday, March 4, 2014

Budak Lelaki Kacau Aqeelah


Biasanya saya akan turun pergi tengok Aqeelah pukul 10 untuk BF dia. Tapi tu pun depends la kalau banyak kerja or bos ada tak boleh la nak turun selalu kan.. Tak best pulak kalau bos cari tapi kita takde kat bilik.

Tadi saya berkesempatan turun sekejap.. Bila dah abis BF, saya hantar Aqeelah masuk kelas balik. Dia tunjuk tilam dia, oklah dia nak baring so saya pun baringkan. Elok je dah baring ada 4-5 orang budak laki (baya Aqeelah) terus kerumun dia, kacau-kacau Aqeelah. Padahal saya ada lagi kat situ. Aqeelah pun menangis la sambil tendang-tendang budak laki yang kaco dia tu hehe..

Budak-budak laki dah start datang. Aqeelah dah buat muka nak nangis

 Hey kenapa tengok-tengok saya haaa??

 Aqeelah dah start tendang-tendang

 Mummy please help me!!

 Haha mummy jahat bukan nak tolong Aqeelah, sibuk snap gambar

Rasanya saya tau kenapa Aqeelah dah tak suka pergi taska, sebab budak-budak tu asyik kacau dia kot... Lawak pun ada, kesian pun ada.. Macam mana nak buat eh..





No comments:

Post a Comment

 
copyright of http://thesweetlullabies.blogspot.com/ since 2013.Design by Syazwana Jamal