HOME    LOVE    PARENTHOOD    HOLIDAY    SHOP

Tuesday, February 3, 2015

Cuti Bersalin 2 Bulan Dah Habis


Entry pertama untuk tahun 2015.

Dah seminggu dah saya start masuk ofis kerja balik macam biasa. Saya cuma ambil cuti bersalin 2 bulan je. Sayang pulak kalau amik 3 bulan sebab bukan ada baby nak jaga pun :(

Masa tengah cuti bersalin hari tu memang plan nak isi masa lapang dengan berblogging. Tapiii.. Cita-cita hanya tinggal angan-angan haha. Asyik kena kacau dengan cik Kilah je. Dia memang pantang kalau tengok saya on je laptop mesti nak mengendeng sama, cakap ''Kakak nak buat kerja!'' Oh dia dah banyak cakap sekarang. Sepanjang saya cuti bersalin memang dia tak pegi taska. Sapa pulak nak pegi hantar-ambil dia nanti, saya tengah berpantang, en. suami kerja kat Sentul, so duduk jelah dengan mummy ye..

Nanti la saya update cerita pasal cik Kilah.. Kalau ada yang sudi baca la :)

Nah tepek gambar cik Kilah sekeping :)



No comments:

Post a Comment

 
copyright of http://thesweetlullabies.blogspot.com/ since 2013.Design by Syazwana Jamal