HOME    LOVE    PARENTHOOD    HOLIDAY    SHOP

Sunday, February 22, 2015

Coach Handbag Untuk Di Let Go


Perempuan mana yang tak suka handbag kan? 

Dulu masa belajar dulu tak mampu pun nak beli handbag. Cuma pakai beg galas yang bawak gi kelas je. Nak dating pun bawak beg galas hehe. Bila dah kerja, barulah merasa nak beli handbag. First handbag saya beli masa mula-mula start kerja ialah handbag Guess sekitar tahun 2009. Beli dengan harga RM400. Masa tu memang dasat sangatla kan pakai handbag Guess. Nak-nak masa tu dah dekat raya, melaram la saya ;p Tapi sayang beg ni tak tahan lama, kulit dia dah terkopek-kopek. Sedih betul. Tapi apa nak buat sebab bukan leather pun.

Bila dah stabil sket, mulalah beranikan diri masuk ke butik-butik yang up sket. Tapi Coach je lah yang mampu buat masa ni. Rasa tak tergamak lagi nak beli handbag mahal-mahal lebih dari 2k. Kalau ada yang mampu tu silakan la beli, anda memang beruntung :)

So di kesempatan ni saya nak let go lah handbag Coach saya (kalau ada sudi beli ler..). Actually ni hadiah hari jadi dari en. suami, tapi dia izinkan saya jual. So saya pun jual jelah haha.. Sebabnya memang saya jarangggg sangatttt pakai handbag ni. Adalah dalam sekali dua kot. Mungkin tak kena dengan gaya saya kot sebab saya suka beg yang boleh sangkut kat bahu. Tapi beg ni jenis yang pegang ala-ala datin tu. Tapi kalau nak sangkut kat bagu tak nak pegang pun boleh juga, tapi kena kepitla hehe.

Saya ada iklankan kat mudah for 1.5k tapi tak mendapat sambutan ;( Maybe saya letak harga mahal sangat. So saya jual kat dalam blog ni RM1.3 k sahaja.. Harga beli almost 1.7k, dah untung banyak dah sape beli tu. So kalau interested bolehla tinggalkan komen kat bawah atau emel saya ati_7676@yahoo.com. Jangan malu-malu tanya ye. Guaranteed 100% original! Saya beli kat Coach Alamanda, bukan online. Saya akan bagi resit, care card, box dengan paper bag sekali. COD area Bangi, Kajang, Putrajaya.









No comments:

Post a Comment

 
copyright of http://thesweetlullabies.blogspot.com/ since 2013.Design by Syazwana Jamal