HOME    LOVE    PARENTHOOD    HOLIDAY    SHOP

Sunday, February 15, 2015

Hello Kitty Kenapa Kamu Comelll Sangattt

 
 
Sumber dari en. google
 
Ini bukan pengaruh rakan sebaya tapi pengaruh dari anak!
 
 
Mula-mula en. suami cuma download video Hello Kitty dari youtube untuk cik Kilah ni.. Lepas tu dia pun dah kenal dengan Hello Kitty so mulalah mintak macam-macam yang ada gambar Hello Kitty macam soft toys, botol susu, sticker, baju etc.. Yang mummy pun layankan jelah. Kalau jalan-jalan tu jumpa barang Hello Kitty yang cik Kilah berkenan dan reasonable harga, memang terus beli. Tengok cik Kilah happy dapat barang dia mummy pun mestilah happy. Last-last mummy jadi addicted nak kumpul barang Hello Kitty untuk cik Kilah!
 
Saya cari dalam Qoo10, banyakkk sangattt barang Hello Kitty dalam ni. Yang susah nak jumpa kat luar pun banyak, macam nail clipper, rice cooker, iron pun ada! Ikutkan nafsu semua nak beli. Tapi saya muhasabah diri ambik yang penting-penting je dulu. Konon nak pakai bila rumah dah siap nanti. Kononnn.. (yelah kan!) Semak pun belum tebas lagi entah bila nak buat rumah hehe.. Tapi takpelah kita beli dulu dan simpan, sebab ni bukan makanan ada expiry date.
 
Toilet seat cover untuk bilik air cik Kilah! Yang ni sebijik macam yang saya beli kat Qoo10. Harga Rm146, tak tau la murah ke mahal tapi yang ni paling kiut heheh.. Gambar dari en. google juga
 
 
 
Hello Kitty shower! Yang ni pun saya beli kat Qoo10. Harga RM36. Nanti mummy nak tumpang mandi kat bilik air Aqeelah boleh hehe :p
 
 
Hello Kitty Pudding Tray! Boleh jugak kalau nak bake dalam ni. Mesti comel kannn auwww.. Kalau mummy rajin mummy buat untuk kamu ye nak :p Harga RM19 juga dari Qoo10.
 
 
Tapi semua barang ni tak sampai lagi.. Ada yang shipping dari Korea so kena la sabar menunggu..
 
Saya berangan-angan nak buat bilik dia macam ni boleh?
 
 
Angan-angan je tak salah kan? Kalau ada rezeki lebih insya-Allah mummy akan buat untuk kamu ye..
 
 
Haiii untunglaaa anak-anak zaman sekarang kan. Saya dulu ingat lagi, kalau kain cadar nak tukar baru pun mak suruh pakai je mana yang ada. Kadang-kadang cadar kaler purple, sarung bantal kaler oren pun bolehhh :) Colour block katanya hehe..
 
Bila rumah mummy nak siap?? Hmm..
 
 
 




No comments:

Post a Comment

 
copyright of http://thesweetlullabies.blogspot.com/ since 2013.Design by Syazwana Jamal