HOME    LOVE    PARENTHOOD    HOLIDAY    SHOP

Wednesday, January 8, 2014

Kenny Rogers Red Day

Peristiwa ini berlaku semalam


Ok.. To be honest, first time saya makan Kenny Rogers ialah sekitar tahun 2009 iaitu masa mula-mula saya masuk kerja.. Sedih kan? Itu pun dibelanja oleh akak satu ofis yang baik hati, masa tu di KR Maju Junction kalau tak silap *tq kak Aida!* Masa tu dia yang tolong orderkan untuk saya sebab saya tak tahu macam mana nak order.. Haha.

Yelah.. Masa study dulu manalah nak merasa makan ni semua. Paling kuat pun KFC, McD atau Pizza Hut. Itu pun dah dikira mewah dah.. Lepas kerja baru merasa makan di restoran yang dulu cuma mampu pandang dari luar saja.. Sobs..

Jadi semalam.. Tiba-tiba dapat whatsapp dari en. suami seperti gambar di atas. Syaratnya pakai je baju merah atau aksesori merah, dah dapat one free meal. Haruslah saya excited. Walau pun KR bukanlah antara fave saya, tapi makan di situ tetap mengembalikan kenangan saya awal-awal kerja dulu cewahhh.. Jadi keputusan sepakat dicapai, en. suami akan balik kerja awal dan kami terus pergi di KR yang baru buka di Bangi Gateaway, shopping complex baru bukak kat Bangi tu.. Mesti tak ramai orang sebab baru bukak :)

Pukul 6.30 pm kami dah sampai. Aqeelah pun saya tak sempat mandikan sebab sampai je rumah, en. suami dah sampai dulu dari saya hehe. Dan kami berjaya dapat meja, tak payah queue pun.

Saat bahagia ayah dan anak


 Saya minta fresh orange without ice.. Waiter bagi saya botol terus..



Side dish tu tak boleh pilih. Dah kata free..


Lepas makan kami pun balik dengan perut yang kekenyangan. Alhamdulillah rezeki untuk hari ni..



No comments:

Post a Comment

 
copyright of http://thesweetlullabies.blogspot.com/ since 2013.Design by Syazwana Jamal